توجه و اهتمام به ورزش و اوقات فراغت جوانان از مسائلی است که این روزها برای کسب آرا در بین مردم توسط برخی کاندیداهای شورای شهر مطرح میشود که وقتی به عمل میرسد چیزی برای عرضه وجود ندارد.
این روزها اگر کمی از خبرهای انتخاباتی ریاست جمهوری فارغ شویم، روشن است که بازار تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا هم رونق ویژهای دارد تا برای اینکه از روز 16 خرداد به صورت رسمی بتوانند تبلیغات محیطی و شهری خود را شروع کنند.
از جمله روشهای تبلیغاتی غیر مستقیم نامزدهای انتخابات به خصوص پیش از شروع رسمی تبلیغات انتخابات، توجه به موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و غیره است و کاندیداهای محترم به انحاء مختلف با توجه دادن ذهن مردم به این موضوعات، خود را به آن الصاق میکنند.
از جمله یکی از این موارد توجه بیشتر کاندیداهای داوطلب برای این دوره شورای اسلامی به ورزش است و این طور به نظر میرسد که جدا از مسائل شهری به ورزش هم علاقه خاصی دارند و در هر نشست و جمعی که حرفی به میان میآید جوانان و ورزش قهرمانی و همگانی را بارها به زبان میآورند.
ولی وقتی زمان عمل میرسد دیگه از این خبرا نیست