loading...
پورتال اطلاع رسانی جنوبشرق استان کرمان
شهر من تو را در خور نام بلندت خواهیم ساخت

کد اسلایدرکد اسلایدشو
تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
براي اطلاع از آپدیت شدن پایگاه در خبرنامه نخلستان نیوز عضو شويد
درخواست خود را به همراه مشخصات خود بصورت پیام خصوصی یا ایمیل ارسال کنید
nakhl_news@yahoo.com
شهروند بازدید : 232 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)
... بی محتوای قطب ظالم چپاولگر سرمایه داری و قطب ملحد اشتراکی و کمونیستی واقع نشوید.» امام جمعه بم گفت: بدون شک، وصیتنامه که منحصر به زمان خاصی نیست، می توان از آن به ... جاری کند که خدامحور باشد و خداوند را بر همه امور خود ناظر بداند. امام جمعه بم گفت: در زمانی که هنوز نظامی شکل نگرفته بود و نیروهای انقلاب هم ساماندهی نشده بودند ...
شهروند بازدید : 354 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)
... داخلی و برون مرزی جمهوری اسلامی انجامید. وی از همکاری و همدلیِ مردم، مسئولان و هیئت های مذهبی بم در برگزاری و انعکاس جهانی عاشورای حسینی قدردانی کرد و برگزاری آیین باشکوه عزاداری عاشورای حسینی در ... و سیمای مرکز کرمان در انعکاس باشکوه و فراگیر عاشورای حسینی به ویژه مراسم عاشورای حسینی مردم بم خاطرنشان کرد: تبیین هدف قیام عاشورای حسینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مهم ترین هدف ...
شهروند بازدید : 300 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (1)

مردم بم عادت دارند سه روز بعد از شهادت سالار شهیدان کربلا مراسم سوم میگیرند

 

نذری میدن

http://ups.night-skin.com/up-91-09/DSC00045.jpg

 

مراسم تعزیه و اومدن طفل های مسلم

http://ups.night-skin.com/up-91-09/DSC00046.jpg

 

هیئت ها میان بیرون و به امامزاده زید میرن مثل این میمونه که ادارتشون به امامزاده زید نشون میدن و بهشون تسلیت میگن

این یه رسمه که حتما میان امامزاده زید(امام زاده زید مقبره امامزاده زيد بن داوود بن زيدبن علی بن الحسين(ع) از نوادگان حضرت امام علی بن الحسين امام چهارم شيعيان جهان می باشد)

http://ups.night-skin.com/up-91-09/DSC00048.jpg

بابت پایین بودن کیفت عکس ببخشید

شهروند بازدید : 324 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

معروف است که تربت امام حسین(ع) در روز عاشورا به سرخی خون گرائید و برخی روایات است در روز عاشورا هر سنگی در کربلا که برداشته می‌شد از زیر آن خون بیرون می‌زد.

روز گذشته و در روز عاشورا تربت گرفته شده از قبر مبارک امام حسین(ع) که در موزه عتبه حسینی(ع) قرار دارد به سرخی خون گرائید...
شهروند بازدید : 366 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

عاشورای امسال نیز گذشت و عزاداران حسینی در نقاط مختلف ایران، صحنه های زیبایی از شور حسینی به نمایش گذاشتند.

به گزارش سوریس عکس فرارو، زیبایی ائین های عزاداری محرم و بویژه عاشورا در نقاط مختلف و در میان اقوام مختلف کشور یکی از سوژه های ویژه و همیشگی عکاسان است؛ عکاسان خبرگزاری های مختلف در سراسر کشور و حتی دیگر کشورهای شیعه سعی کرده اند جلوه هایی از زیبایی های این آئین ها را به تصویر کشند.

گزارش تصویری زیر که برگزیده عکس های خبرگزاری های داخلی است حلوه هایی از سنت های عاشورایی در کشور را به نمایش می گذارد.



عزاداری در بازار ورامین(جام جم)

 

  تصاویری از برگزیده های عزاداری در عاشورا در ادامه مطلب

شهروند بازدید : 350 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (2)

امروز عظمت شکوه نظم و ارادت مردم دارالصابرین بم به امام حسین و خاندانش را همه مردم ایران و جهان به صورت زنده از شبکه های مختلف دیدن

http://upload.tehran98.com/images/dm0qmmqgwjq635zzxa2u.jpg

http://upload.tehran98.com/images/blez0eptuiss2e0cnhbp.jpg

http://upload.tehran98.com/images/60uu2dhm8ialcca6ewjy.jpg

امروز استاندار کرمان آقای نجار میهمان مردم بم بود

مهندس نجار: من تهران بودم وقتی عزاداری پرشور و باشکوه مردم بم را در تلویزیون دیدم گفتم سریعا بلیط بگیرید من باید در این مراسم شرکت کنم

نماز ظهر عاشورا هم باشکوه تر از سالهای قبل به اقامت حاج آقا دانشی در بم برگزار شد

http://upload.tehran98.com/images/jpob7w468cq6ht8unn07.jpg

بعد از ظهر هیئت های حسینی به امامزاده اسیری رفتند تا ارادتشان به آقا نشان دهند

 

http://upload.tehran98.com/images/czw56hms8bp6pfg0x6io.jpg

شام غریبان هم مثل سالهای قبل در امامزاده عباسعلی برگزار شد با این تفاوت که بصورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش میشد

و حال و هوای دیگری داشت

http://upload.tehran98.com/images/4g86m8dupc1wkoe1699x.jpg

http://upload.tehran98.com/images/ndwtrawdsj0i5tf4tvy.jpg

شب شام غریبان امامزاده عباسعلی

شهروند بازدید : 444 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (1)

 

  مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی صبح امروز یکشنبه با حضور هیات مذهبی و مردم در بم برگزار شد.
عکاس یونس خانی
برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برید...

شهروند بازدید : 355 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (2)

عاشورا هم در بم با شور حسینی همراه وبد و با نظم تر و باشکوه تر از همیشه برگزار شد و بصورت زنده در شبکه های سراسری پخش شد

امروز استاندار جناب آقای نجار میهمان عزاداران بم بود و در سخنرانیش از عظمت عزاداران بم سخن گفت و از آنان تقدیر کرد

هنگام اذان هم نماز ظهر عاشورا برگزار شد به امامت جناب آقای دانشی

همچین عصر هیئت ها بیرون میایند و شام غریبان در امام زاده عباسعلی برگزار میشود که قرار است دوربین های صدا سیما این تصاویر را به ثبت برسانند

 

http://ups.night-skin.com/up-91-09/1-5-.jpg

شهروند بازدید : 328 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)
... برای برگزاری عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی آماده شده اند. علی آبادی ابراز داشت: مردم بم هرچه دارند از امام حسین (ع) است و در این روز عشق و ارادت خود به ائمه اطهار ... محمد علی آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: در آستانه تاسوعای حسینی 50 هیئت مذهبی بم حماسه ای دیگر را در تاسوعای حسینی به جهانیان نشان ...
شهروند بازدید : 330 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

گزارش مهر از تاسوعای بم/

 

برای دیدن لینک خبر مهر کلیک کنید

تجمع 100 هزار علمدار در بم/ شور حسینی شهر را به لرزه افکند
بم - خبرگزاری مهر: عزاداریهای بمی ها با سابقه ای معادل 200 سال، پس از زلزله این شهر به یکی از پرشورترین سوگواره های حسینی در کشور تبدیل شده و از صبح امروز تجمع بیش از 100 هزار نفر عزادار سیدالشهداء در میدان اصلی شهر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر بم به عنوان مرز شیعیان در شرق کشور شهرت دارد و شور حسینی در ایام محرم در این شهر موج می زند و به جرات می توان گفت طی سالهای اخیر به مرکز عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی برای مردم جنوب شرق کشور تبدیل شده است.

پس از زمین لرزه مهیب بم اما عزاداریهای مردم این شهر که در ایام عاشورا و تاسوعا به صورت سنتی با شرکت هیئتها و دستجات عزاداری انجام می شد شدت گرفت و توجه مردم سایر مناطق کشور را به خود جلب کرد بطوریکه هم اکنون مسئولان این شهر در ایام محرم باید فکری نیز برای اسکان مردم و مسافرانی بکنند که از شهرهای دیگر عازم بم می شوند.

حضور صدها هیئت بزرگ و نظم و ترتیب مثال زدنی در عزاداری و تجمع قابل توجه عزاداران که امسال پیش بینی می شود بالغ بر یکصد هزار نفر و بالغ برجمعیت شهر خواهد بود نشان از مرکزیت این شهر در برپا داشتن عزای حسینی دارد بطوریکه عزاداری مردم دارالصابیرن در سال جاری به صورت مستقیم از شبکه های یک، سه و پنج سیما پخش خواهد شد.

200 سال عزاداری پر شور در بم

از مدتها قبل مسئولان شهر، هیئتهای مردمی و تک تک مردم این شهر خود را برای میزبانی از عزاداران اماده کرده اند، شهر یکپارچه سیاه پوش شده و دسته جات عزاداری تمرینات متعددی در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم برپا کرده اند.

صدها خانه به صورت خودجوش آبگوشت امام حسینی که مهمترین نذری مردم کرمان در ماه محرم است همراه با دوغ و نان محلی برای میزبانی از عزاداران آماده کرده اند.

اما شهر بم که خود از مراکز تعزیه خوانی کشور نیز محسوب می شود و یکی از قدیمی ترین نسخه های تعزیه خوانی در این شهر پیدا شده است در این زمینه نیز از سایر مناطق کشور پیشی گرفته و صدها اسب و شتر و صدها نفر برای نقش آفرینی در روز عاشورا آماده می شوند.

شهر یکپارچه حسینی است و از صبح امروز تجمع مردمی در میدان امام این شهر آغاز شده است و به زودی مراسم بزرگ عزاداری سالار شهیدان در این شهر برگزار می شود.

هزاران دام برای ذبح در این ایام و پذیرایی از عزاداران آماده شده است و صدها دسته عزاداری ساماندهی شده به صورت مردمی در این عزاداری شرکت خواهند کرد، برگزاری مراسمهای این روز به صورت سنتی باعث شده است مراسم عزاداری بمی ها در ایام محرم در آستانه ثبت آثار معنوی قرار گیرد و این نشان از اصالت آداب و سنن مردمان این شهر در عزاداری محرم دارد.

میزبانی از میهمانان خارجی/ پخش مستقیم از شبکه های ملی

فرماندار بم در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: با توجه به ایام الله ماه محرم عزاداری این شهرستان از قدمت زیادی برخوردار است که می توان قدمت هیئت های آن را به بیش از 2 قرن بیان کرد که در ابتدا دو هیئت فعالیت داشتند اما در حال حاضر بیش از 400 هیئت در این شهرستان وجود دارد که این هیئت ها در هر محله شکل گرفته و در مراسم های عزاداری ارادت خود را به اهل بیت نشان می دهند.

وی در خصوص بقاء و اماکن مذهبی این شهرستان گفت: در این شهرستان امامزاده ها و اماکن متبرکه زیادی داریم به خصوص امامزاده اسیری که نوه دختری امام حسین و امام حسن می باشند از دیگر موارد این اماکن امامزاده زید، خواجه عسکر، سید طاهرالدین محمد و ... است که از سال 89 با توجه به عزاداری شهرستان مورد توجه قرار گرفتند.

وی اشاره ای به سیستم صوت شهرستان کرد و گفت: در ماه محرم با توجه به نصب سیستم صوت در مرکز شهر هیئت ها دور هم جمع می شوند و مراسم عزاداری به صورت سنتی برگزار می شود. فقط با نوای مداحان و سینه و زنجیر زنی همراه ست همین امر باعث شده تا مراسم عزاداری بم مورد توجه کشور و حتی خارج از کشور قرار بگیرد و در حال حاضر 3 سال متوالی از شبکه های مختلف این مراسم پخش می شود.

فرماندار بم افزود: ما منتظر میهمانان خارج از شهرستان و استان می باشیم و مراکزی هم در نظرگرفته شده  که امیدواریم بتوانیم از این عزیزان میزبانی کنیم.

قدمت هیئت های عزاداری بم به بیش از 200 سال می رسد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: قدمت هیئت های عزاداری این شهرستان به بیش از 200 سال می رسد.

حجت الاسلام محمد علی آبادی ضمن توفیقات عزاداری در این ماه برای کلیه عزاداران و شیعیان اهل بیت(ع) گفت: ما کشوری ولایت مدار هستیم و عزاداری امام حسین(ع) در کشور به گونه های مختلفی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بعد از شهادت امام حسین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عزادار و پرچم دار خون شهدای کربلا بودند به خصوص امام صادق (ع) که در زمان آن بزرگوار شاعران و مداحان نزد ایشان می رفتند و در مصیبت امام حسین (ع) و رسالت حضرت اباعبدالله شعر و مرثیه می خواندند.

وی افزود: ایران و ملتش تنها کشوری است که علاقه و عشق فراوانی به این خاندان بزرگوار دارد و شهرستان بم هم یکی از شهرستان های ولایت مدار و علاقمند به خاندان عصمت وطهارت در طول تاریخ عزاداری اباعبدالله حسین را با شکوه برگزار می کردند و ابراز علاقه خود را نسبت به سالار  و سرور شهیدان داشته و دارند.

حجت الاسلام علی آبادی افزد: عزاداری این شهرستان بیش از 200 سال سابقه دارد و هیئت های بزرگی چون هیئت طباطبایی، هیئت حضرت ابوالفضل عباس(کرباسی) و سایر هیئت ها به عزاداری می پرداختند که با پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید حضرت امام و علما و رهبر فرزانه روز به روز به شکوه و عظمت عزاداری افزوده شد.

وی بیان داشت: مردم شهرستان بم هم طبق روایت پیامبر اسلام که فرمودند در شهادت حضرت حسین ابن علی حرارتی درقلوب مومنین است که این حرارت به مرور زمان سرد شدنی نیست که دشمنان هم جلوی این عزاداری ایستادند به خصوص در زمان رضاخان که نمی گذاشتند مردم به عزاداری بپردازند.

وی در ادامه گفت: شهرستان بم بعد از انقلاب بیش از 200 هیئت عزاداری را به خود اختصاص داده است که در ایام مختلف سال برنامه هایی همچون شهادت ها و مراسم های میلاد را پوشش می دهند خصوصا در مراسم سالار و سرور شهیدان اباعبدالله حسین که طی سال های متوالی از شبکه های مختلف سراسری این عزاداری پوشش داده شده است.

حجت الاسلام علی آبادی گفت: امسال همچون سال های گذشته این مراسم با حضور روحانیون ، مداحان، واعظ و مردم هرچه با شکوه تر برگزار خواهد شد و از شبکه های مختلف پخش می شود.

گزارش خبرنگار مهر حاکی از آن است که هم اکنون هزاران نفر در میدان امام خمینی بم گرد هم آمده اند و در حال زنجیر زنی هستند.

شهروند بازدید : 351 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

تجمع 100 هزار علمدار در بم

 

برای دیدن لینک خبر مشرق نیوز کلیک کنید

شهر بم به عنوان مرز شیعیان در شرق کشور شهرت دارد و شور حسینی در ایام محرم در این شهر موج می زند و به جرات می توان گفت طی سالهای اخیر به مرکز عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی برای مردم جنوب شرق کشور تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، عزاداریهای بمی ها با سابقه ای معادل 200 سال، پس از زلزله این شهر به یکی از پرشورترین سوگواره های حسینی در کشور تبدیل شده و از صبح امروز تجمع بیش از 100 هزار نفر عزادار سیدالشهداء در میدان اصلی شهر آغاز شده است.

شهر بم به عنوان مرز شیعیان در شرق کشور شهرت دارد و شور حسینی در ایام محرم در این شهر موج می زند و به جرات می توان گفت طی سالهای اخیر به مرکز عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی برای مردم جنوب شرق کشور تبدیل شده است.
 
پس از زمین لرزه مهیب بم اما عزاداریهای مردم این شهر که در ایام عاشورا و تاسوعا به صورت سنتی با شرکت هیئتها و دستجات عزاداری انجام می شد شدت گرفت و توجه مردم سایر مناطق کشور را به خود جلب کرد بطوریکه هم اکنون مسئولان این شهر در ایام محرم باید فکری نیز برای اسکان مردم و مسافرانی بکنند که از شهرهای دیگر عازم بم می شوند.
 
حضور صدها هیئت بزرگ و نظم و ترتیب مثال زدنی در عزاداری و تجمع قابل توجه عزاداران که امسال پیش بینی می شود بالغ بر یکصد هزار نفر و بالغ برجمعیت شهر خواهد بود نشان از مرکزیت این شهر در برپا داشتن عزای حسینی دارد بطوریکه عزاداری مردم دارالصابیرن در سال جاری به صورت مستقیم از شبکه های یک، سه و پنج سیما پخش خواهد شد.
 
200 سال عزاداری پر شور در بم
 
از مدتها قبل مسئولان شهر، هیئتهای مردمی و تک تک مردم این شهر خود را برای میزبانی از عزاداران اماده کرده اند، شهر یکپارچه سیاه پوش شده و دسته جات عزاداری تمرینات متعددی در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم برپا کرده اند.
 
صدها خانه به صورت خودجوش آبگوشت امام حسینی که مهمترین نذری مردم کرمان در ماه محرم است همراه با دوغ و نان محلی برای میزبانی از عزاداران آماده کرده اند.
 
اما شهر بم که خود از مراکز تعزیه خوانی کشور نیز محسوب می شود و یکی از قدیمی ترین نسخه های تعزیه خوانی در این شهر پیدا شده است در این زمینه نیز از سایر مناطق کشور پیشی گرفته و صدها اسب و شتر و صدها نفر برای نقش آفرینی در روز عاشورا آماده می شوند.
 
شهر یکپارچه حسینی است و از صبح امروز تجمع مردمی در میدان امام این شهر آغاز شده است و به زودی مراسم بزرگ عزاداری سالار شهیدان در این شهر برگزار می شود.
 
هزاران دام برای ذبح در این ایام و پذیرایی از عزاداران آماده شده است و صدها دسته عزاداری ساماندهی شده به صورت مردمی در این عزاداری شرکت خواهند کرد، برگزاری مراسمهای این روز به صورت سنتی باعث شده است مراسم عزاداری بمی ها در ایام محرم در آستانه ثبت آثار معنوی قرار گیرد و این نشان از اصالت آداب و سنن مردمان این شهر در عزاداری محرم دارد.
 
میزبانی از میهمانان خارجی/ پخش مستقیم از شبکه های ملی
 
فرماندار بم در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: با توجه به ایام الله ماه محرم عزاداری این شهرستان از قدمت زیادی برخوردار است که می توان قدمت هیئت های آن را به بیش از 2 قرن بیان کرد که در ابتدا دو هیئت فعالیت داشتند اما در حال حاضر بیش از 400 هیئت در این شهرستان وجود دارد که این هیئت ها در هر محله شکل گرفته و در مراسم های عزاداری ارادت خود را به اهل بیت نشان می دهند.
 
وی در خصوص بقاء و اماکن مذهبی این شهرستان گفت: در این شهرستان امامزاده ها و اماکن متبرکه زیادی داریم به خصوص امامزاده اسیری که نوه دختری امام حسین و امام حسن می باشند از دیگر موارد این اماکن امامزاده زید، خواجه عسکر، سید طاهرالدین محمد و ... است که از سال 89 با توجه به عزاداری شهرستان مورد توجه قرار گرفتند.
 
وی اشاره ای به سیستم صوت شهرستان کرد و گفت: در ماه محرم با توجه به نصب سیستم صوت در مرکز شهر هیئت ها دور هم جمع می شوند و مراسم عزاداری به صورت سنتی برگزار می شود. فقط با نوای مداحان و سینه و زنجیر زنی همراه ست همین امر باعث شده تا مراسم عزاداری بم مورد توجه کشور و حتی خارج از کشور قرار بگیرد و در حال حاضر 3 سال متوالی از شبکه های مختلف این مراسم پخش می شود.
 
فرماندار بم افزود: ما منتظر میهمانان خارج از شهرستان و استان می باشیم و مراکزی هم در نظرگرفته شده  که امیدواریم بتوانیم از این عزیزان میزبانی کنیم.
 
قدمت هیئت های عزاداری بم به بیش از 200 سال می رسد
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: قدمت هیئت های عزاداری این شهرستان به بیش از 200 سال می رسد.
 
حجت الاسلام محمد علی آبادی ضمن توفیقات عزاداری در این ماه برای کلیه عزاداران و شیعیان اهل بیت(ع) گفت: ما کشوری ولایت مدار هستیم و عزاداری امام حسین(ع) در کشور به گونه های مختلفی برگزار می شود.
 
وی اظهار داشت: بعد از شهادت امام حسین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عزادار و پرچم دار خون شهدای کربلا بودند به خصوص امام صادق (ع) که در زمان آن بزرگوار شاعران و مداحان نزد ایشان می رفتند و در مصیبت امام حسین (ع) و رسالت حضرت اباعبدالله شعر و مرثیه می خواندند.
 
وی افزود: ایران و ملتش تنها کشوری است که علاقه و عشق فراوانی به این خاندان بزرگوار دارد و شهرستان بم هم یکی از شهرستان های ولایت مدار و علاقمند به خاندان عصمت وطهارت در طول تاریخ عزاداری اباعبدالله حسین را با شکوه برگزار می کردند و ابراز علاقه خود را نسبت به سالار  و سرور شهیدان داشته و دارند.
 
حجت الاسلام علی آبادی افزد: عزاداری این شهرستان بیش از 200 سال سابقه دارد و هیئت های بزرگی چون هیئت طباطبایی، هیئت حضرت ابوالفضل عباس(کرباسی) و سایر هیئت ها به عزاداری می پرداختند که با پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید حضرت امام و علما و رهبر فرزانه روز به روز به شکوه و عظمت عزاداری افزوده شد.
 
وی بیان داشت: مردم شهرستان بم هم طبق روایت پیامبر اسلام که فرمودند در شهادت حضرت حسین ابن علی حرارتی درقلوب مومنین است که این حرارت به مرور زمان سرد شدنی نیست که دشمنان هم جلوی این عزاداری ایستادند به خصوص در زمان رضاخان که نمی گذاشتند مردم به عزاداری بپردازند.
 
وی در ادامه گفت: شهرستان بم بعد از انقلاب بیش از 200 هیئت عزاداری را به خود اختصاص داده است که در ایام مختلف سال برنامه هایی همچون شهادت ها و مراسم های میلاد را پوشش می دهند خصوصا در مراسم سالار و سرور شهیدان اباعبدالله حسین که طی سال های متوالی از شبکه های مختلف سراسری این عزاداری پوشش داده شده است.
 
حجت الاسلام علی آبادی گفت: امسال همچون سال های گذشته این مراسم با حضور روحانیون ، مداحان، واعظ و مردم هرچه با شکوه تر برگزار خواهد شد و از شبکه های مختلف پخش می شود.
 
گزارش ها حاکی از آن است که هم اکنون هزاران نفر در میدان امام خمینی بم گرد هم آمده اند و در حال زنجیر زنی هستند.

شهروند بازدید : 336 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (3)

امسال مردم شریف بم  پرشور تر از سالهای  گذشته مراسم تاسوعا را برگزار کردند

که به صورت زنده از شبکه های 1 . 2 . 3 .و شبکه استانی کرمان و برخی رسانه های خارجی پخش شد

که همدلی و نظم زنجیر زنان همه بازدیدکنندگان را شگفت زده کرد همچین بسیاری از عکاسان ایرانی و خارجی آمده بودند تا این لحظات پر شکوه رو  به ثبت برسانند

باید از مسئولین محترم شهر تشکر ویژه کرد بخاطر محرمی کردن شهر بم و چهره ویژه بخشیدن به آن

مراسم عاشورا هم فردا در راس ساعت 8 برگزار میشه

خبرهایی رسید که مردم جیرفت بخاطر نشان دادن بم اعتراض کردند!!!

امروز عکسای زیادی گرفتم اما متاسفانه به دلیل نقص در دوربین پاک شدند انشاالله فردا حتما براتون عکس میذارم

شهروند بازدید : 342 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)


مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی بم
ملت ایران با ولایتمداری چشم دشمنان را کور کرده است

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بم گفت: ملت ایران طی دوران انقلاب اسلامی با ولایتمداری خود چشم دشمنان داخلی و خارجی را کور کرده است.

خبرگزاری فارس: ملت ایران با ولایتمداری چشم دشمنان را کور کرده است

  •  

 

شهروند بازدید : 349 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

  یک زن باردار پاکستانی در حین انجام مناسک حج، وضع حمل کرده و صاحب دو دختر دوقلو شد.

   العربیه نوشت: مادر دوقلوهای پاکستانی در حالی که در سرزمین منا، در حال انجام اعمال حج بود، وضع حمل کرد و اسامی دو دختر دوقلوی خود را به مناسبت حضور در این مکان، «صفا» و «مروه» گذاشت.

بنا بر اعلام مقامات عربستانی امسال بیش از 1.7 میلیون زائر برای ادای فریضه حج، وارد عربستان شده‌اند.

 
شهروند بازدید : 377 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
... کردند. عسکرپور از برگزاری آیین اعتکاف رمضانیه برای دانش آموزان در شهرستان های راور، شهربابک، بم و بردسیر خبر داد و ابراز داشت: این آیین مذهبی به صورت رایگان برگزار می شود و دانش ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • پنجشنبه 17 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • چهارشنبه 29 خرداد 1392
  • سه شنبه 28 خرداد 1392
  • دوشنبه 27 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • دوشنبه 20 خرداد 1392
  • يکشنبه 19 خرداد 1392
  • پنجشنبه 16 خرداد 1392
  • چهارشنبه 15 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • دوشنبه 13 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • چهارشنبه 08 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • پنجشنبه 01 فروردين 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • پنجشنبه 07 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • چهارشنبه 29 آذر 1391
  • يکشنبه 26 آذر 1391
  • شنبه 25 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • دوشنبه 06 آذر 1391
  • يکشنبه 05 آذر 1391
  • جمعه 03 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • دوشنبه 29 آبان 1391
  • جمعه 26 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • شنبه 06 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • پنجشنبه 12 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • دوشنبه 04 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 22 فروردين 1391
  • سه شنبه 15 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • يکشنبه 07 اسفند 1390
  • دوشنبه 01 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • نظرسنجی
    بیشتر به کدام موضوع بپردازیم؟
    دلیل عضو نشدن شما در سایت چیست
    نظر شما راجب نخلستان نیوز چیست
    نخلستان نیوز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 42,726
  • بازدید کلی : 456,447
  • مقام معظم رهبری
    دانشگاههای بم
    کد متن متحرک بم شهری دانشگاهی است
    دانشگاه علوم پزشکی بم
    دانشگاه پیام نور مرکز بم
    دانشگاه آزاد اسلامی بم
    دانشگاه عالی بم
    دانشگاه فنی علی بن ابیطالب بم
    دانشگاه بین المللی علوم پزشکی ارگ جدید
    دانشگاه جامع علمی کاربردی بم
    دانشگاه علوم بهزیستی بم
    مرکز مخاطرات زمین شناختی بم
    مراکز اقامتی ستاره دار بم

    کد متن متحرک


    هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی


    هتل ۴ ستاره ارگ جدید


    هتل ۳ ستاره ارم


    هتل ۳ ستاره کورش


    هتل ۲ ستاره جهانگردی بم


    هتل ۵ ستاره ارگ (در حال ساخت)


    مهمانپذیر ۱ ستاره جهانگرد



    صنایع خودروسازی
    کد متن متحرک


    خودروسازان بم


    گروه خودرو سازی مدیران خودرو


    گروه خودرو سازی کرمان موتور


    گروه خودروسازی راین


    ارگ دیزل


    بم خودرو


    و بیش از 20 کارخانه تولید قطعات خودرو